סל הקניות
שאלות ותשובות

יש לך שאלה? לנו כנראה יש תשובה בשבילך! ריכזנו כאן מגוון שאלות ותשובות נפוצות בכדי לענות על רוב השאלות/בעיות שצצות במהלך שהותך באתר.
 
במידה ויש לך שאלה שלא מופיעה כאן ניתן לפנות אלינו גם דרך כפתור "צור קשר" ואנו נחזור עם תשובה בהקדם האפשרי.
♦ הכתוב מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות אך פונה לשני המינים.

 

כיצד זה עובד?
באתר מוצעים דילים על בסיס יומיומי בהנחות משמעותיות ואטרקטיביות עבור לקוחות אתר "הדיל היומי". כל דיל המפורסם באתר ניתן לרכישה במשך זמן מוגבל ומותנה במספר מינימום של מזמינים. מספר המינימום מאפשר לבתי העסק להציע לכם הנחה משמעותית. לעיתים המלאי המוצע בדיל מוגבל לכמות מסוימת של רוכשים, אשר יימכר על בסיס כל הקודם זוכה.
 

איך מקבלים הודעה על הדיל?
כדי להצטרף צריך פשוט להזין את כתובת המייל שלך ואנחנו כבר נדאג לשלוח לך הודעה יומית על כל דיל חדש.
 

איך קונים את הדיל המפורסם באתר?
מאוד פשוט - לחצו על כפתור "קנה!", לפני שהדיל מסתיים, ומלאו את הפרטים הנדרשים להשלמת ההזמנה. אם מספר המזמינים יגיע למינימום המופיע לצד הדיל, הדיל ייכנס לתוקף. במועד סיום הדיל נחייב את כרטיס האשראי שלכם בעלות הדיל ונשלח לכם לינק להדפסת שובר למימוש בבית העסק.
 
 
אני לא מצליח/ה להתחבר לחשבון שלי!
שימו לב שביכולתכם להירשם למייל היומי ללא פתיחת חשבון. לכן, אם אתם מקבלים את המייל היומי שלנו, זה לא בהכרח אומר שיש לכם חשבון באתר. אם כתובת האימייל שלכם לא מזוהה במערכת, תצטרכו להירשם בכדי לרכוש שוברים.
שכחתם את הסיסמה?
הקישור "שכחת את הסיסמה" שנמצא במסך ההתחברות, יאפשר לכם לקבל אימייל עם קישור לשינוי הסיסמה. יכול להיות שייקח לכם כמה דקות לקבל מייל זה, אבל הוא יגיע .
 
לא קיבלתי את השובר שלי!
השוברים שלך זמינים באתר דרך הקישור שנמצא תחת "החשבון שלי" בסרגל הכלים של האתר לאחר שהתחברת. לחצו על צפהלממש, הדפיסו אותו וצאו לדרך.
 
האם אני צריך לרשום קבוצה של אנשים כדי לקבל את הדיל?
ממש לא. אתם יכולים לרכוש את הדיל לבד. כמובן שמומלץ לשתף אנשים נוספים כדי להבטיח שמספר המזמינים יגיע למינימום הנדרש והוא אכן ייצא לפועל.
 
האם צריך להשתמש בשובר ביום בו הוא נקנה?
בכלל לא! לכל דיל תוקף משלו הרשום בעמוד הדיל ועל גבי השובר. אם לא צוין אחרת ניתן להתחיל להשתמש בשובר החל מיום לאחר סיום הדיל.
 
 האם השימוש בכרטיס אשראי בטוח באתר הדיל היומי?
 .שהוא התקן המחמיר בעולם לאבטחת תשלומים ברשת האינטרנט SSL חד משמעית - כן! האתר עומד בתקן האבטחה המחוייב על פי החוק, פרטי כרטיס האשראי עוברים מיד למערכת הסליקה הבנקאית ולא נשמרים באתר.
 
האם כרטיס האשראי מחויב ברגע שמצטרפים לדיל?
לא. הכרטיס מחויב רק עם סיום הדיל (ב-12 בלילה, כאשר כבר לא ניתן יותר לרכוש שוברים).
 
האם אפשר לקבל זיכוי על חלק משווי השובר שלא נוצל?
לא ניתן לקבל זיכוי או החזר כספי על היתרה.
 
מה קורה אם פג תוקפו של שובר שלא נוצל?
אם השובר פג תוקף, זה אומר שלא תוכלו לנצל אותו. מומלץ לבדוק מראש באתר או על גבי השובר את תוקפו.
 
מה קורה אם נתקלתי בבעיה במימוש השובר בבית העסק?
נקווה שלא תיתקלו בשום בעיה אך אם כן תוכלו לשלוח לנו מייל עם הפרטים לכתובת המייל שמופיעה ב"צור קשר" ואנו נחזור אליכם תוך 24 שעות ממועד הפנייה בכתב או בטלפון.

אני ממש רוצה דיל לעסק מסוים! מה לעשות?
פשוט לחצו על "הדיל היומי" WISHLIST ….. וננסה להגשים לכם את המשאלה
 
האם ביכולתי לרכוש שובר כמתנה למישהו אחר?
כן ורצוי! אנחנו מודיעים מראש לכל העסקים שאנו עובדים איתם שהשוברים יכולים להינתן כמתנה, ואלא אם כן יש מגבלה באותיות הקטנות, תרגישו חופשי לתת ולתת!
 
האם באפשרותי להחזיר שובר?
ניתן לבטל שוברים בכפוף לסעיף 8 בתקנון האתר. בכל מקרה בו תרצו להחזיר שובר מכל סיבה שהיא, אנא פנו לשירות הלקוחות שלנו באימייל  והכינו את מספר השובר שלכם מבעוד מועד.
 
האם אוכל לממש את השובר יחד עם מבצעים אחרים או מכירות חיסול?
לא, אלא אם כן צוין אחרת מפורשות באותיות הקטנות.

 

האם אפשר לממש את הדיל שרכשתי מיד לאחר הרכישה?
ברגע שתחויבו, יישלח אליכם באימייל קישור להתחבר לחשבון ולהדפיס את השובר. תוכלו להדפיס את השובר מלשונית דרך הקישור "החשבון שלי" שנמצא בסרגל הכלים של האתר לאחר שהתחברתם.
♦ במידה ורכשת מוצר, הוא יישלח אליך עד תום ימי העסקים...


איך מדפיסים את השובר שרכשתי?

לאחר הרכישה, תקבלו מייל המאשר את ביצוע העסקה. במייל עצמו תוכלו להיכנס לקישור לקופון שרכשתם ולהדפיסו..
כמו כן, תוכלו להיכנס באתר ללחצן "החשבון שלי" ושם תוכלו לראות את הקופונים שרכשתם תחת הסטורית ההזמנות.
תיהנו...